Regulamin

I. DEFINICJE

  • §1. Ilekroć w regulaminie mowa o:
    • Portalu  -  rozumie się przez to witrynę internetową www.twojeuk.pl, wraz z jej wszystkimi podstronami
    • Ogłoszeniach -  rozumie się przez nie treść umieszczaną w dziale ogłoszenia, o charakterze informacyjnym, lub marketingowym, udostępnianą do wglądu publicznego.
    • Katalogu  -  rozumie się przez niego zbiór informacji o przedsiębiorstwach i działalnościach gospodarczych,  udostępniony do wglądu publicznego.
    • Forum  -  rozumie się przez nie podstronę przeznaczoną do prowadzenia dyskusji i wymiany wypowiedzi i poglądów pomiędzy użytkownikami portalu.
      Informatorze -  rozumie się przez niego prowadzony przez administracje portalu spis wszystkich danych adresowych, związanych z katalogiem firm i ogłoszeniami, usystematyzowanych w sposób ułatwiający ich przeglądanie i wyszukiwanie pożądanych danych.
    • Użytkownikach  -  przez użytkowników rozumie się osoby korzystające funkcji zawartych w portalu.  Niektóre działania zarezerwowane są tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
    • Rejestracji -   przez rejestracje rozumie się proces przyznania użytkownikowi indywidualnego konta, stworzonego w oparciu o podane przez niego w formularzu rejestracji dane. 
    • Treść -  rozumie się przez  nią wszelkie informacje publikowane na portalu, w szczególności zaś materiały tekstowe, graficzne i audiowizualne.


II. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  • §2. Przed rozpoczęciem korzystania z portalu użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z treścią regulaminu.  Korzystanie z portalu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu w całości i bez zastrzeżeń.
  • §3. Użytkownicy zobowiązują się korzystać z portalu w sposób zgodny z powszechnie obowiązującym prawem.
  • §4. Administracja portalu nie ponosi odpowiedzialności za publikowaną przez użytkowników treść, oraz zdjęcia, w szczególności zaś za ich zgodność ze stanem rzeczywistym, oraz potencjalne, przyszłe konsekwencje wynikające z podejmowanych na ich podstawie działań.
  • §5. Zakazane jest publikowanie treści:
    • 1. Łamiących powszechnie obowiązujące prawo
    • 2. O charakterze obraźliwym lub zawierających wulgaryzmy
    • 3. Propagujących nazizm, faszyzm, komunizm lub nienawiść narodową/kulturową
    • 4. O charakterze pornograficznym lub zawierających odesłania do treści pornograficznej.
  • §6. Użytkownikom przysługuje prawo do zgłaszania administracji portalu treści, którą uznają za nieodpowiednią lub sprzeczną z regulaminem.  W przypadku treści uznanej za nieodpowiednią administracja podejmie kroki mające na celu ocenę charakteru opublikowanej treści i jej ewentualne usunięcie.
  • §7. Zakazuje się publikacji treści naruszającej prawa autorskie lub inne prawa osobiste, oraz propagującej piractwo lub zawierającej odesłania do treści o charakterze pirackim.
  • §8. Kopiowanie i udostępnianie materiałów zawartych w portalu wymaga wcześniej zgody administratora.
  • §9. Zabrania się tworzenia profilów użytkownika w celach reklamowych oraz umieszczania jako zdjęcie profilowe logo firm lub danych kontaktowych


III. REJESTRACJA

  • §9. W procesie rejestracji użytkownikowi zostaje przyznana grupa uprawnień, jakie nie przysługują użytkownikom niezarejestrowanym.
  • §10. Użytkownikiem może być tylko osoba posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych
  • §11. Administracja zapewnia środki techniczne niezbędne do przechowywania danych podanych w formularzu rejestracji w sposób bezpieczny, wyłączający dostęp i ingerencję osób do tego nieupoważnionych.
  • §12. Rejestracja w portalu jest równoznaczna z wyrażeniem zgody na otrzymywanie drogą elektroniczną,
    na wskazane w formularzu rejestracji dane, wiadomości o charakterze komercyjnym  i informacyjnym. 


IV. OGŁOSZENIA I KATALOG FIRM

  • §12. Publikowanie treści w dziale Ogłoszenia, oraz dziale Katalog Firm jest bezpłatne
  • §13. Użytkownicy zobowiązani są do publikowania treści zgodnej z przeznaczeniem  danej kategorii ogłoszeń. 
  • §14. Przeznaczenie działu Ogłoszenia, oraz działu Katalog firm zostało określone w dziale I regulaminu.
  • §15. Administracja zastrzega sobie prawo do przenoszenia,  wezwania do zmiany lub usunięcia treści niezgodnej z przeznaczeniem kategorii, w której została opublikowana bądź też sprzecznej z postanowieniami regulaminu lub przepisami powszechnie obowiązującego prawa.
  • §16. Administracja zastrzega sobie również prawo do sporządzenia informatora, o którym mowa w dziale I, §1. 


V. FORUM

  • §16. Wymaga się aby użytkownicy zakładali nowe wątki tematyczne w przeznaczonych do tego miejscach.  §15 regulaminu stosuje się odpowiednio.
  • §17. Nie dozwolone jest wykorzystywanie forum jako miejsca do publikacji treści o charakterze ogłoszeniowym lub komercyjnym.
  • §18. Użytkownicy forum zobowiązani są do wzajemnego poszanowania, tolerancji i zachowania kultury osobistej zarówno w wypowiedziach na forum jak i prywatnych wiadomościach wysyłanych za pośrednictwem systemu udostępnionego przez portal.


VI. NARUSZENIE REGULAMINU

  • §19. Administracja portalu zastrzega sobie prawo natychmiastowego usuwania kont użytkowników łamiących postanowienia regulaminu.
  • §20. W uzasadnionych z punktu widzenia administracji przypadkach, administrator portalu poinformuje użytkownika o dokonanym przez niego naruszeniu, wezwie go do zaprzestania praktyk powodujących naruszenie w przyszłości oraz poinformuje go o konsekwencjach dalszych naruszeń. 
  • §21. Treści naruszające postanowienia regulaminu są usuwane przez administracje natychmiastowo po ich wykryciu.  §19 i §20 stosuje się odpowiednio.
  • §22. W przypadku wykrycia działań użytkowników naruszających przepisy powszechnie obowiązującego prawa, administracja powiadamia o danym działaniu odpowiednie organy ścigania.


VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • §23. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie
  • §24. Wszelkie zmiany w regulaminie wchodzą w życie z dniem ich wprowadzenia, o istotnych zmianach regulaminu administracja portalu powiadomi użytkowników w widoczny sposób na portalu, lub drogą informacji wysłanej do nich drogą elektroniczna.