UK: Marka Next podwyższy ceny swoich produktów o 5%

UK: Marka Next podwyższy ceny swoich produktów o 5%

Wzrost kosztów produkcji sprawia, że marka Next musi zwiększyć ceny swoich produktów.

Brytyjski producent odzieży detalicznej nie rozpoczął zbyt dobrze nowego roku. Słabe wyniki sprzedaży osiągnięte w okresie świątecznym, mniejsze o 0,4% w porównaniu z analogicznym czasem w 2015 roku, oznaczają dla właścicieli Next spadek zysków. To z kolei wpływa bezpośrednio na spadek akcji o ponad 12%.

Dla klientów powyższa sytuacja może oznaczać tylko jedno - za produkty sygnowane marką Next będziemy musieli zapłacić więcej niż dotychczas.

Dołącz do naszych grup na FB - klik

Gorsze wyniki sprzedażowe są częściowo wynikiem dewaluacji funta i brexitu. Przedstawiciele spółki podkreślili, że 2017 może być trudnym rokiem dla marki, dlatego należy podjąć działania, aby przygotować firmę do funkcjonowania w trudniejszych czasach.

Grażyna P.

Dołącz do dyskusji:

Komentujesz jako