20 tysięcy klientów Tesco Bank straciło pieniądze!

20 tysięcy klientów Tesco Bank straciło pieniądze!

Ostatni weekend był wyjątkowo pechowy dla klientów Tesco Bank.

Najpierw klienci zaczęli obserwować podejrzaną aktywność na swoich kontach. Wkrótce potem okazało się, że padli ofiarą masowego ataku.

Tesco Bank wstrzymało funkcję płatności online po tym, jak coraz więcej osób zaczęło skarżyć się na podejrzane operacje wykonywane z ich kont. Do zdarzeń dochodziło na około 40 tysiącach kont, z czego z ponad połowy zniknęły pieniądze.

Dołącz do naszych grup na FB - klik

Szef Banku, Benny Higgins przeprosił za zaistniałą sytuację i zapewnił, że zrobi wszystko, aby skradzione pieniądze powróciły do prawowitych właścicieli w ciągu 24 godzin.

Warto dodać, że obecnie klienci wciąż mogą korzystać z konta w celu wypłaty gotówki czy płatności za rachunki.

Robert Schifreen, redaktor strony internetowej zajmującej się bezpieczeństwem komputerowym powiedział, że Tesco Bank musi wyjaśnić klientom, co się stało i w jaki sposób oszuści weszli w posiadanie poufnych danych bankowych klientów.

Grażyna P.

Dołącz do dyskusji:

Komentujesz jako