UK: Kolejna wpadki firmy energetycznej

UK: Kolejna wpadki firmy energetycznej

Kilka dni temu informowaliśmy o propozycji Ovo Energy, która zakładała przytulanie się do zwierząt domowych, aby ograniczyć koszty ogrzewania. Teraz kolejna firma energetyczna zaliczyła „wpadkę” marketingową. Przeprowadziła akcję… rozsyłania skarpetek do swoich klientów.

Akcja rozsyłania skarpetek do klientów miała zachęcić klientów E.On do ograniczenia ogrzewania. Brytyjczyków czeka zmierzenie się z rosnącymi kosztami utrzymania w związku z szybującymi cenami energii. Gwałtowny wzrost cen energii elektrycznej ma nastąpić w kwietniu. Szacuje się, że nowy limit cenowy może spowodować wzrost rachunków za gaz i prąd o ok. 600 funtów w skali rocznej.

Akcję rozsyłania skarpetek przeprowadził oddział E.On Next. Wraz z nimi do paczki dołączona była broszura zachęcająca co działań, których celem jest obniżanie emisji dwutlenku węgla poprzez ograniczenie ogrzewania.

Niektórzy klienci byli zszokowani, innych akcja ta zezłościła. Teraz dostawca energii przeprasza za swój pomysł. Skarpetki trafiły do 30 tys. klientów, którzy uczestniczyli w zeszłorocznej kampanii promującej oszczędzanie energii.

Dołącz do dyskusji:

Komentujesz jako